VACATURE – Informatiebeheerder – Archivaris

Functieomschrijving
– Je staat aan het hoofd van de dienst informatiebeheer en je hebt een organiserende, leidinggevende en adviserende functie
– Je maakt het informatiebeleidsplan op en bent verantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging hiervan
– Je neemt initiatief tot digitalisering van archief en informatiebeheer en coördineert alle acties binnen de organisatie
– Je bent verantwoordelijk voor het algemeen beheer van de dienst informatiebeheer (o.a. opbouw van archief, digitalisering van archief, coördinatie archiefbeheer,…)
– Je bent gebouwenverantwoordelijke stadsarchief

Profiel
– Je werkt zelfstandig, klantgericht en oplossingsgericht
– Je bouwt vlot constructieve relaties op binnen een organisatie
– Je bent een leider met goede communicatieve en organisatorische eigenschappen
– Je bent vertrouwd met de hedendaagse office toepassingen (ICT)
– Je hebt de nodige kennis over de wetgeving en de reglementering binnen je dienst of bent bereid om deze op korte temijn te verwerven (o.a. archiefwetving)
– Je behaalde een masterdiploma ofwel een diploma van het universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
– Je slaagt voor een vergelijkende selectieprocedure

Aanbod
– De minimum bruto aanvangswedde bedraagt 3108 euro/maand
– Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto wedde van 5469 euro/maand
– Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring
– Aantrekkelijke verlofregeling
– Maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering, gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer
– Extralegaal pensioen
– Er wordt een wervingsreserve aangelegd voor de duur van één jaar (verlengbaar)

Solliciteren?
Tot en met 16.08.2019 via www.lokeren.be/vacatures
Bij je kandidatuur dient een curriculum vitae en een kopie van het vereiste diploma toe te voegen om te worden toegelaten tot de selectieprocedure. Bij indiensttreding dien je een uittreksel uit het strafregister, model 1 – art. 595 Sv (maximaal 3 maanden oud op datum van indiensttreding) voor te leggen, om aan te tonen dat jouw gedrag overeenstemt met de eisen van de functie.
Voor de functiebeschrijving en functie-eisen of meer informatie over deze vacature, kan je steeds terecht bij de personeelsdienst via vacatures@lokeren.be of 09/340.86.19.
Solliciteer nu

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *